status updated

STATUS UPDATED!
Disciplined mind bring happiness, undisciplined mind bring chaos.

May 30, 2012

Kisah kami: bila boleh bertadarus bersama lagi?


Assalamu'alaikum..
genap sudah 2 minggu selepas ulang tahun kelahiran saya.. ngeh ngeh ngeh..
seperti biasa.. cerita pasal kawan..
mesti orang tertanya-tanya.. kenpa asyik-asyik entri pasal kawan je..
jawapan dia ialah.. sebab saya suka..
            
           Nak cerita pasal apa lagi?
Famili.. so far alhamdulillah kehidupan saya dengan famili biasa saja..
malah lebih baik..
cerita pasal boyfriend?
Oh sorry, not now. Saya masih seorang pelajar, so nak fokus pada apa yang ada di depan mata.

Berbalik pada tujuan asal..
Baru saja tengah hari tadi, saya dan sahabat saya keluar ‘date’ hehe..
Dia belanja saya makan pizza ^_^
            
            Dia selalu tanya kat saya..
“Bila nak belanja W makan pizza lak?”
Saya hanya tersengih-sengih, hehehe..
Nest time ye dear.. ^^
            
           Thank you..
Sebab sudi belanja kita makan.. ^^
Nanti belanja lagi ya, hahaha.. :P
            
           Cadang nak kuar pergi jalan TAR..
tapi hujan pulak pagi tadi..
postpone pagi esok..
so pergi Jusco sajala dalam keadaan hujan renyai-renyai..
            
           Oh ya…
thank you sebab sudi habiskan pizza tomyam tu..
Pedas! Hehe..

Esok dia balik kampung..
huhuhu.. sedihnya rasa.. (padahal balik kampung je)
lama kot.. sampai hari isnin/selasa next week baru balik..
pastu dia dah nak balik hostel..
mana sempat..
ntahla tak berkesempatan nak bertadarus dan solat berjemaah bersama dengan dia..
            
           Tak tahula bila pulak
boleh bertadarus dengan dia..
best bertadarus dengan dia..
dapat pengisian rohani
           
           Nanti masa dia balik kampung..
konfirm rindu..
uwaaa… (sabar2..)

----> Sorry W.. sebab kita tak dapat nak belanja makan pizza.. hehe :P

No comments:

Post a Comment

pageviews