status updated

STATUS UPDATED!
Disciplined mind bring happiness, undisciplined mind bring chaos.

January 18, 2013

Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah, segala puji bagi Allah..

huhuhu, modem internet baru di rumah saya ada masalah nak connect internet,
tak dapat nak edit e-novel.

dan, alhamdulillah.. sekarang dah ok,
saya minta maaf juga pada mereka yang menjenguk atau melihat atau apa-apa sajelah, hihi.. di page Karya saya..
e-novel dan cerpen yang ada di page itu, masih di dalam pembetulan..
jadi selagi di dalam pembetulan, saya akan tutup buat sementara waktu..

terima kasih bagi yang sudi singgah dan baca contengan-contengan di blog saya nie..
(harap2 adalah yang singgah ya, hihihi..)

what ever thats, please pray for me..
take care ya sahabat-sahabatku, take care your Iman, your Akhlak.. may Allah bless you.. :)

TabarakAllah..

No comments:

Post a Comment

pageviews